FIGYELEM !!! A futárszolgálat, a December 17.-éig leadott rendelések esetében ígéri, a csomagok még Karácsonyig történő kiszállítását!

-Nálunk ANNYIT FIZET amennyit írunk!!! NINCS rejtet költség, NINCS plusz utánvét díj, NINCS kezelési költség stb... !!!

-Tv-k szállítása mérettől és ártól függetlenül az EGÉSZ ország területén INGYENES!!!!

- Minden tv-t ellenőrizve küldünk ki / adunk át!

Tisztelt Vásárlóink!
Szeretnénk tudatni Önökkel, hogy nálunk nem kell tartania sérült/pixel hibás/törött/működés képtelen készüléktől, mivel az Ingyenes szolgáltatásaink közé tartozik a TV-k átadás előtti ellenőrzése. Tehát, mi minden TV-t mielőtt elküldenénk önnek, vagy az üzletünkben megvásárolná, bekapcsoljuk-ellenőrizzük!
Az ellenőrzés célja: sérülés, világító pixel kiszűrése és a gyári tartozékok megléte.

Ajándék tőlünk, Önnek !

Hogy mit is kap ajándékba? Egy olyan szolgáltatást amelynek a neve: Tételes áru átadás.

Ez kifejezetten azon kedves Vásárlóink számára nyújtjuk, akik a webshopunkban rendelnek és házhoz szállítást kérnek.

Hogy miért is jó ez a tételes áru átadás Önnek? Mert ha ön rendel egy készüléket -bárhol - amelynek vagy van szállítási díja vagy nincs, ez csak a szállítási díjat tartalmazza a webshoptól az ügyfélig. Tehát jön a futár, Ön szemrevételezi a dobozt, ha nem sérült a doboz akkor kifizeti a készüléket és a futár már tovább is állt. De ha nem sérült a doboz az még nem azt jelenti, hogy nem törött a készülék benne! Na ITT jön közbe a mi ajándékunk, a Tételes áru átadás! Ez a szolgáltatás arra jogosítja fel Önt, hogy mielőtt még aláírná az átvételt a futárnak (függetlenül attól hogy sérült a doboz vagy sem), az átvevő kibonthatja a dobozt, kiveheti a készüléket és kikapcsolt állapotban szemrevételezheti, hogy valóban egy sérülésmentes készüléket kapott.

Ennek a szolgáltatásnak alap estben a díja 3.000. Ft lenne! De mi ezt Önnek most ajándékba adjuk!

Tehát, Ön rendel -> mi küldjük -> jön a futár, Ön átadja neki a vételárat, utána kibonthatja a csomagot és ellenőrzi, hogy törés mentes a készülék, addig a futár vár (esetleg segít) -> ha minden rendben CSAK akkor írja alá az átvételt! Így segítünk abban, hogy Ön csak sérülés mentes készüléket vegyen át és a vásárlás öröm legyen az Ön számára is!!

Reméljük meg ajándékozhatjuk :)

Amennyiben sérült a termék, úgy kérjük a szállító jelenlétében jegyzőkönyvet írni !!! 

A tételes áru átadás szolgáltatást nem kötelezőt igénybe venni, viszont Mi minden tv szállításhoz automatikusan megrendeljük! Ön dönti el, hogy él vele, igénybe veszi vagy nem! Viszont az aláírást követően reklamációt nem áll módunkban elfogadni, töréssel, sérüléssel, tartozékok hiányával kapcsolatban!!!

A terméket sikeresen kosárba helyezte.

Tovább nézelődök.
Kosár véglegesítése »

Hasznos tudnivalók

Vigyázz, nehogy csalás áldozata legyél!!! (új helyett újracsomagolt)

Tisztet Vásárlók!



Szeretnénk felhívni a figyelmeteket arra, hogy amikor tv-t rendelsz a különböző ár összehasonlító oldalakon található boltokból, akkor előfordulhat, hogy az újnak hirdetett tv-k mégsem újak!

Erről sajnos csak akkor fogsz meggyőződni amikor már késő!

Mielőtt megveszed, vagy átveszed a kiválasztott boltban a várva várt tv-t, légy körültekintő!!!

Mert vannak olyan üzletek, melyek kifejezetten arra szakosodtak, hogy az "ÚJRACSOMAGOLT" tv-ket ÚJKÉNT adják el neked!!!

Ha a következő felsorolt tények közül az egyikkel is találkozol akkor valószínűleg átverés áldozata vagy, tehát új tv helyett újracsomagolt tv-t vettél kb 5%-al olcsóbban.

- Nem a típusnak megfelelő dobozban van. (49" vásárolsz, de 50" tv dobozban van, vagy 49uj6307 vásárolsz de a doboz elején 49lj5 van írva. A helyes jelzés ilyenkor 49uj6!!)

- Piros R/B feliratú bélyegzés a doboz oldalán.

- OUT OF WARRANTY felirat a dobozra ragasztva.

- Kivágva a gyári szám a tv hátulján, esetleg a régi típusjelölő matricára új gyári szám van ragasztva.

- Dobozsérültnek van megnevezve, valójában már szét lett javítva és a sok szállítás miatt sérült a doboza vagy van másik típus dobozában.

- A tv hátuljában a csavarok fején látszik, hogy már volt csavarozva.

- Kifejezetten a bolt vállalja a garanciát.

- Talp illetve káva karcos.



Tisztelt Vásárlók, nem azzal van probléma, hogy ilyen tv-k forgalomba vannak. Hanem azzal van a gond, hogy ezeket a gyártó által a garanciából kivont, selejt, visszajavított, valaki által meghibásodás esetén visszavitt készülékeket, ÚJ, Csomagolássérült de vadonat új tv-ként adják el !! Ezzel megkárosítva téged a jóhiszemű vásárlót. Mert egy visszajavított, selejt tv nem 5-10%-al ér kevesebbet az újhoz képest, hanem 40-50%-al.



Sajnos, ha észre is veszed, hogy át akarnak verni, sokszor már késő... Mert már haza vitted, utána viheted vissza, elment vele 1-2 nap, nem kevés benzin, és csomó idegeskedés. Megéri?



Konkrétan van ilyen bolt fent a tv-ivel az egyik ismert ár összehasonlító oldalon is...


De mi az a nanocellás TV?

Klikk a linkre.

https://prohardver.hu/teszt/lg_nanocell_video/teljes.html



 


Vitarendezés, Panaszkezelés, Békéltető Testületek elérhetőségei, ODR link

Panaszaival és vitarendezés érdekében ügyfélszolgálatunkhoz is fordulhat, ahol mindent elkövetünk azért, hogy a problémákat megoldjuk és a vitás kérdéseket rendezzük.



Ügyfélszolgálati elérhetőségeink:

Zsofka Tamás e.v. (tvraktar.hu)

Postázási cím: 1039. Bp, Petőfi u.2.

Telefonszám: 0620-2525-074

E-mail: info@tvraktar.hu

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől - péntekig 10 - 17 óra között áll rendelkezésükre.



Vállalkozásunk békéltető testületi eljárásban is együttműködik. A Békéltetői Testülettel kapcsolatos információk és a Békéltetői Testületek elérhetőségeit a következő sorban találhatóak ill. PDF formátumban letölthetőek.



A Békéltető Testületek elérhetőségeihez kattintson ide


ODR Link



Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, ami az info@tvraktar.hu



Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.



ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU


Lakóhely szerinti Járási Hivatalok

Tisztelt Vásárlók!



A lakóhely szerinti Járási Hivatalok elérhetőségeiről az alábbi linkre kattintva tájékozódhatnak.



http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista


Ajánlott Min. illetve max. Tv nézési távolságok


  • 32" (80cm)  Minimális Táv.: 1,2m   Maximális Táv.: 2,3m

  • 40"-42" (101cm-106cm)  Minimális Táv.: 1,6m   Maximális Táv.: 3,2m

  • 48"-49" (121cm-124cm)  Minimális Táv.: 1,8m   Maximális Táv.: 3,6m

  • 50" (126cm)  Minimális Táv.: 1,9m    Maximális Táv.: 4,7m

  • 55" (139cm)  Minimális Táv.: 2m   Maximális Táv.: 5,4m


minden tv-t ellenőrizve küldünk ki / adunk át!

Tisztelt Vásárlóink!
Szeretnénk tudatni Önökkel, hogy nálunk nem kell tartania sérült/pixel hibás/törött/működés képtelen készüléktől, mivel az Ingyenes szolgáltatásaink közé tartozik a TV-k átadás előtti ellenőrzése. Tehát, mi minden TV-t mielőtt elküldenénk önnek, vagy az üzletünkben megvásárolná, bekapcsoljuk-ellenőrizzük!
Az ellenőrzés célja: sérülés, világító pixel kiszűrése és a gyári tartozékok megléte.

Reméljük ezzel a plusz szolgáltatással is az önök maximális elégedettségét tudjuk szolgálni.

Tv-t csak állítva szabad szállítani !

Minden Gyári csomagoláson fel van tüntetve, hogy a Tv-t csak állítva szabad szállítani!
Ennek oka, hogy megfeszülhet, megnyomódhat, megsérülhet a kijelző. Ezek következtében keletkezhet a készülékbe pixel pont-csík, folt, esztétikai sérülés.

Tehát arra kérünk minden nálunk vásárolni készülő Kedves ügyfelet, hogy 50" 55" 60" 65" 70" 75" -os készülék vásárlása esetén nagy autóval jöjjenek.

Kisebb méretű készülék vásárlása estén max. 2 fő jöjjön, hogy legyen hová behelyezni a tv-t.