A terméket sikeresen kosárba helyezte.

Tovább nézelődök.
Kosár véglegesítése »

Vásárlási feltételek

Most 2000 Ft adunk ha online rendelsz bolti átvétellel

Most 2000 Ft adunk ha online rendelsz bolti átvétellel!” Promóció feltételei:

A promóció 2017.11.11. 14:00 órától - 2017.12.05. 19:00 óráig tart!

- Online megrendelések esetén vehető igénybe, abban az esetben ha a rendelés folyamatában Bolti átvételt választ a szállítási feltételek menüben.

- Csak Tv megrendelésnél vehető igénybe!!

- A rendelés folyamatában helyesen adja meg az email címét és a küldött visszaigazolásra válaszként elküldi a „ Tv Raktár 2000-ret visszaad” szöveget!

- Fizetés lehetőségek:

1, Kp és előre utalás: a feltüntetett Kedvezményes illetve ha Akciós akkor a feltüntetett  Akciós árból kerül levonásra a 2000 Forint!

2,  Bankkártyás  fizetés esetén a feltüntetett Normál árból kerül levonásra a 2000 Forint. A normál árat a kedvezményes ár fölött találja, ha Akciós ár van feltüntetve akkor az egér mutatót rávezeti valamelyik árra és megjelenik az információs felhő melyben megtalálja a normál árat.

Kik vehetnek rész a promócióban?:

- 18. életévét betöltött személy

- Cégek

- Aki rendelést ad le online, bolti átvételt választ és saját maga szállítja el a tv-t.

Kik nem vehetnek részt a promócióban?:

  • 18 éven aluli magánszemélyek
  • Garanciális visszavétel miatt másik tv vásárlása esetén.
  • Nem online rendelnek, csak bejönnek az utcáról vásárolni.
  • Online rendelnek de házhozszállítást választanak.
  • Aki a rendelésnél hibás email címet ad meg.
  • Aki a visszaigazolásra nem küldi el a „ Tv Raktár 2000-ret visszaad” szöveget!
  • Aki a visszaigazolásban megjelölt átvételi időpont után veszi  át a tv-t.
  • Rendkívüli nyitva tartást igénylők esetében!

A 2000 Forint kedvezmény a fizetés pillanatában kerül levonásra, ahány tv-t rendel annyiszor kap 2000 Forintot!

Vásárlás menete, elektronikus szerződéskötés lépései

- A webáruházban található tartalmak nyelve a magyar nyelv.
- Weboldalunkról regisztráció nélkül is vásárolhat, csak szállítási és számlázási adatait kell megadnia. A felhasználó a webáruházban való böngészés és vásárlás tényével megismeri és elfogadja az Ászf-et és az Adatkezelési tájékoztatót.
- A Fő oldalon válassza ki az Önt érdeklő termék kategóriát vagy közvetlen kereshet a keresőbe beírt típusszám vagy tulajdonság alapján is. A termékeket rendezheti ár szerint növekvő illetve csökkenő sorrendben vagy Név szerint is. A fő oldalon jobb oldalt pulzáló kis ablak jelzi, a raktáron lévő termékek, megrendelése esetén a várható házhozszállítás idejét.
- A Kedvezményes illetve az Akciós árak piros színnel kerülnek feltüntetésre. Fontos megjegyezni, hogy a Kedvezményes illetve az Akciós árnak feltételei vannak! Mely feltételekről akkor kap információt, ha az ár mellett feltüntetett piros információs logóra (piros karika, benne fehér i betű) húzza a kurzort, mely hatására egy információs felhő jelenik meg. Ha a feltételeknek nem tud eleget tenni akkor a feltüntetett Normál ár a mérvadó!
Oldalunkon bruttó árakat tüntettünk fel, az árak a 27%-os ÁFA-t tartalmazzák.
- Vásárláshoz kattintson a „Kosárba gombra” (zöld téglalap fehér Kosárba felirattal). A termék adatainak részletesebb megtekintéséhez, kattintson a termék nevére vagy a „Több infó” gombra (Barna téglalap fehér Több info felirattal).
A főcím tartalmazza a termék márkáját, típusát és a készülék főbb tulajdonságait is. A főbb tulajdonságok alatt rövid kiegészítő információkat találhat. Mielőtt a Több infó gombra kattintva belépne a termék adatlapjára, már a találatok felsorolásánál is Korsárba helyezheti a terméket. Már ezen a szinten is informáljuk, hogy melyik termék van raktáron! Mert csak azoknak a modelleknek a képében jelenik meg a „Raktáron” feliratú zöld logó, melyek megtalálhatóak az üzletünkben. Ha a Több infó gombra kattint akkor beléphet a termék adatlapjára. Ott találja a készlet információt és a várható házhoz szállítás idejét is. A készlet státuszt zöld RAKTÁRON: AZONNAL ÁTVEHETŐ vagy pirossal ELFOGYOTT felirattal jelölünk. Fontos: csak a „Raktáron: azonnal átvehető” státuszban szereplő termékekre veszünk fel rendelést! Mert azok a termékek vannak bent a saját raktárunkba és nem függ a beszállítóktól a megérkezése. Itt a termék adatlapján informálódhat még a kiválasztott termék Házhozszállítási díjáról is, mely legtöbbször ingyenes. A házhozszállítási díj országosan értendő. Tehát az ország területén belül bárhová annyiért szállítunk, amennyit a termék adatlapján írunk. Ha ingyenes akkor az országon belül mindenhova ingyenes, ha Pl: 1.500. Ft akkor az országon belül mindenhova 1.500. Ft.
- A termék oldalán a Részletes leírás gombra kattintva talál információt a termék összes tulajdonságáról. Ugyancsak a termék adatlapján, kicsit lejjebb a kép alatt. informálódhat a termékre vonatkozó garanciáról. A garancia információk alatt ajánlunk néhány kapcsolódó terméket is. A termék képeket nagyobb méretben is megtekintheti, ha a termék képére kattint.
- Ha a Kosárba gombra kattint akkor a kosárba helyezi a terméket. Utána felugrik egy ablak ahol két opció van, Vásárlás véglegesítése vagy Tovább nézelődök. Ha szeretne más terméket is a kosárba rakni akkor a tovább nézelődök -re kell kattintani. Ezzel visszakerül a fő oldalra. A Bevásárló kosár ikonra (fehér bevásárló kosár) kattintva, mely a menüpontokkal egyvonalban jobb oldalt található, ellenőrizheti a kosár tartalmát. Illetve a Kiveszem a kosárból ikonra kattintva ürítheti a kosarát. A kosár ürítést bármikor meg tudja tenni.
- Ha a vásárlás véglegesítést választja akkor előjön ugyan azaz oldal, mintha a Bevásárló kosár ikonra kattintana.
A rendelt termék, képpel főbb jellemzőkkel, a termék(ek) ára és az összes ára. Itt választhat darabszámot is, ha esetleg egy típusból többet is szeretne megrendelni.
- Ha mindent rendben talál akkor kattintson a Tovább a személyes adatok megadásához ikonra. Itt adhatja meg a személyes adatait. (Név, email cím, telefonszám, postázási cím) A postázási cím az a cím ahol átveszi a terméket a futártól. A telefonszám lehetőleg mobil legyen, mert akkor tud a futárszolgálat SMS értesítést küldeni.
- Ha a számlázási adatok eltérnek a postázási adatoktól akkor ki kell pipálni a legutolsó kis négyzetet. Mellé is van írva: Számlázási adataim eltérnek a postázási adataimtól. Ha nem ad meg külön számlázási nevet és címet, akkor a postázási adatok lesznek a számlázási adatok is!
- Ha minden adat rögzítésre került akkor kattinthat a Tovább a szállítás és fizetéshez ikonra. Átlépünk a következő oldalra, ahol bal oldalon a kosárba helyezett termék(eket) látja és a megadott adatait ellenőrizheti. Ha hibát talál, akkor a feljebb a Rendelés véglegesítése felirat alatt, vissza navigálhatja magát az adatok megadásához, a Személyes adatok feliratra kattintva. Ha nem kell javítani akkor jobb oldalon választhat a Házhozszállítás illetve a Bolti átvétel között. Ha van házhozszállítási díj akkor azt a rendszer, hozzáadja a végösszeghez amint rákattint a Házhoz szállítás ikonra. A bolti átvétel minden esetben ingyenes. A házhozszállítás pedig a legtöbbször ingyenes.
- Miután kiválasztotta az átvételt, utána kiválaszthatja a fizetési módot. 1, Házhozszállítás esetén két fizetés mód közül választhat. Utánvét illetve Utalás.
1/a, Utánvét = Készpénzes fizetés a futárnak a termék átvételekor. (a futárnál bankkártyával nem tud fizetni!!!)
1/b, Utalás = csak az után utaljon, ha elküldtük a számlát és az utalási információt emailben. Az utaláshoz szükséges email tárgya: Számla+info ! A végösszegnek az email kiküldése után 1 munkanapon belül meg kell érkeznie a számlánkra, ettől tovább nem áll módunkban készüléket félre tenni. Ha az utalás aznap 13:30 óráig beérkezik a számlánkra, akkor még aznap átadjuk a futárnak a terméket. Ha 13:30 óra után érkezik be a vásárlás összege akkor csak a következő munkanap adjuk át futárnak a terméket!
2, Bolti átvétel esetén három fizetési módot ajánl fel a rendszer. Készpénz, Bankkártya, Utalás.
2/a, Készpénz= ropogós Magyar Forintok fém illetve papír formában. (nem bankkártya). A termék bemutatása, átadása után kérjük el.
2/b, Bankkártya= Bankkártyát behelyezi a boltban lévő terminálba és kiegyenlíti a vételárat. Néha szükség van pinkódra vagy aláírásra. Az esetleges vásárlási limit miatt még a termék bontása előtt megtörténik a tranzakció. Minden esetben nyomtatunk egy bizonylatot a tranzakcióról amit a vásárló megkap. Bankkártyás fizetés esetén a rendszer minden esetben a normál árat számolja! Tehát ilyenkor a rendelés folyamatában a baloldali ablakban a végösszeg a normál árra módosul!! Mert alapból a rendszer a kedvezményes illetve ha a termék akciós, akkor az akciós árral számol.
2/c, Utalás bolti átvételnél=A kiküldött számla végösszegének számlánkra való beérkezése után értesítjük, hogy át veheti a terméket. Személyi igazolványt vagy cég esetén bélyegzőt hozzon magával mert bárkinek nem adjuk át a kifizetett terméket!
- Ha kiválasztotta a megfelelő fizetési módot, utána írhat rövid üzenetet az Üzenet ablakba.
Pl: hétfőn csak 12 órától vagyok otthon, vagy esti szállítást kérek.
- Ez után rákattint a Vásárlás véglegesítésre és máris előjön a Köszönő oldal egy kis ovációval megspékelve. Innen tudja először, hogy végig vitte a rendelést és a rendszerünk fogadta azt. A köszönő oldalon, tájékoztatjuk arról is, hogy a rendszerünk a rendelését e-mailben Önnek is elküldte. Kérjük ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg adatait. Kollégánk is fog küldeni egy „VISSZAIGAZOLÁS” e-mailt, melyben fontos információkkal látja el Önt! Tájékoztatni fogja a Szállítás várható napjairól, a Futárral való kapcsolat felvételről, az Átadás körülményeiről és jó tanácsokkal látja el. Ezért kérjük figyelmesen olvassa el. Köszönjük!
A vásárlás befejezése után, ha jól adta meg az email címét, rögtön érkezik is az adategyeztető email. Melyben tájékoztatjuk a megrendelt tv típusáról, tulajdonságairól, postázási és számlázási adatokról, a termékek áráról és a végösszegről! Ha észreveszi, hogy hibásan adott meg adatokat akkor telefonon (0620-2525-074) illetve válasz emailben (info@tvraktar.hu) is jelezheti felénk és mi javítjuk azt. Munkaidőben 2 órán belül, hétvégén 1 napon belül küldjük a visszaigazolást, melyben az érkezési napokat, a futárszolgálat elérhetőségét és az átvétellel kapcsolatos fontos információkat közöljük. Házhoz szállítás megrendelésénél, azon a napon amikor a futárnak átadjuk a terméket még felhívjuk Önt, hogy biztos megkapjon minden információt és ha kérése illetve kérdése van akkor fel tudja tenni. Utána nincs más csak a megjelölt napon várni a futárt. A futárszolgálat az érkezés napján SMS-ben és emailben is értesíti az aznapi szállítás szűkebb intervallumáról.
A várható érkezés napján, még fog tőlünk kapni egy jótanácsos emailt, melyben fontos jótanácsokkal látjuk el.

A bolti átvétel nem megrendelés, csak befoglalás. Az így befoglalt árút 1 munkanapig tudjuk tartani, utána értékesítjük. Ha a vásárló a fizetésnél az utalást választja akkor az utalás esetén 1 napon belül be kell érkezzen a végösszeg, ellenkező esetben a foglalása törlődik. Tehát a bolti átvétel azért csak foglalás és nem vásárlás mivel a vásárlás majd akkor történik, ha a vásárló eljön az üzletbe és a befoglalt termékért át is veszi. Az átvételt megelőzően, a vásárló előtt bontjuk fel a termék dobozát és kivesszük a dobozból majd külső ellenőrzés után be is üzemeljük azt. Ilyenkor a vásárló meg tudja fizikálisan tekinteni a terméket és így már nem távollevők közt létrejött üzletről van szó. Hiszen mielőtt átvenné, meg tudja tekinteni és ki tudja próbálni.
Bankkártyás fizetés, bolti átvétel esetén a limit miatt még a termék felbontása előtt kell fizetni. De utána ugyan úgy kibontjuk és megtekinthető beüzemelve is. Ha hibás a termék vagy nem felel meg az igényeknek akkor a tranzakciót érvénytelenítjük.

Rendelésének visszaigazolásáról mi is megkapjuk az E-mail üzenetet, ezek elektronikus levelezőrendszerbe tárolásra kerülnek, és kérdései esetén visszakereshetők. Rendelésének feldolgozása a webáruház belső rendelési felületéről történik.
Adatbevételi hiba, félrekattintás esetén kérjük értesítsen minket E-mail-en az info@tvraktar.hu címre küldött elektronikus levéllel, hogy a szükséges intézkedéseket mielőbb elvégezhessük. Ha leadott rendelésével kapcsolatosan bármilyen észrevétele van a 0620 2525 074-es telefonszámon is szívesen állunk rendelkezésére.
Az adatbeviteli hibák javítását a megrendelő saját maga is tudja javítani, a megrendelés véglegesítése előtt, visszalépve a személyes adatok megadása oldalra.
Vállalkozásunk nem rendelkezik magatartási kódex-el. Viszont ha a weboldal böngészése, a rendelési folyamat vagy a rendelés kiszolgálása kapcsán bármilyen problémát tapasztal, kérjük jelezze azt Ügyfékszolgálati elérhetőségeinken, mindent elkövetünk azért, hogy az érdeklődők, vásárlók elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal, így tapasztalatait is szívesen fogadjuk.

A webáruházunkban megkötött szerződés, írásos szerződésnek minősül. Az így megkötött szerződéseket elektronikusan tároljuk 5 évig és kérésre visszakereshető, hozzáférhető.

A vásárlás véglegesítését követően adategyeztető emailt küld a rendszer és a lehető leghamarabb de maximum 48 órán belül visszaigazolást is küldünk. Ha a vásárló az email címét hibásan adta meg illetve a levelezője megtelt és ezért nem tudja fogadni a vásárlás utáni adategyeztető és visszaigazoló emaileket, úgy a szolgáltató a visszaigazolás miatt nem vonható felelősségre.

Ászf, vásárlási lehetőségek

Eladó:
Neve: Zsofka Tamás E.V.
Címe: 1039.Bp, Rákóczi u.10.
Nysz: 3022320
Adószám: 62866761-2-41
Bank: OTP Számlaszám: 11703006-20431259
Elérhetőségek:
Telefonszám: 0620-25-25-074
Email: info@tvraktar.hu

A szerződés tárgya
A szerződés tárgya a Zsofka Tamás e.v., Tv Raktár internetes áruházában található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg. A termékek adatait, leírásait, méreteit és egyéb jellemzőit legjobb tudomásunk szerint töltjük fel. Ezeknek a valóságtól való eltérésükért felelősséget nem vállalunk. Pl: 0 Ft vételár.

Vételár, fizetési feltételek:
Az árucikkek melletti ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A termék árának hibás feltöltése vagy szoftveres meghibásodás miatti eltéréséért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a termék ára nem felel meg a webshopban található árnak, kiszállítás és számlázás előtt mindenképp megkeressük a megrendelőt.

A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet:
- Bolti átvételkor, készpénzben vagy Bankkártyás fizetéssel, ill. előre utalással.
- Webshopon keresztül ( a megrendelést követően pár órán belül felvesszük önnel a kapcsolatot és ha még aznap 14:00 óráig leadja a rendelését akkor már várhatóan másnap (munkanap H-P) az otthonába kiszállítjuk a csomagot.) A készülék árát a futárnak fizeti átvételkor készpénzben!!! Vagy előre utalás is lehetséges. A futárnak bankkártyával nem tud fizetni!
- Bolti Átvételnél (készpénz és bankkártyás* fizetés is). A KEDVEZMÉNYES ÁRAT csak készpénzes fizetésre illetve előre utalásra biztosítjuk! Egyéb esetben a feltüntetett NORMÁL ÁRAT számlázzuk! Bolti vásárlás esetén, minden tv-t úgy adunk át, hogy a kedves vásárló előtt kibontjuk és bekapcsoljuk. Azért, hogy a vásárló maximálisan elégedetten legyen és még véletlenül se vásároljon hibás készüléket. Utána segítünk az autóba megfelelően berakni.

FONTOS! A megvásárolni kívánt készüléket több napra csak foglaló megfizetése ellenében rakunk félre! A webáruházban leadott megrendeléseket az üzletünkben való átvétel esetén maximum 1 munkanapig tartjuk!
Ha csak telefonon jelzi a vásárlási szándékát, abban az esetben csak akkor rakjuk félre amíg ide ér. (max pár óra)
Kiszállítás esetén mindig a rendszerünk által jelzet várható szállítási nap a mérvadó, ettől eltérő szállítási napot nem tudunk visszaigazolni!

Cím: 1039. Bp, III.ker Petőfi utca 2.
Nyitva tartás:
HÉTFŐTŐL-PÉNTEKIG: 11-19 óráig
SZOMBAT, VASÁRNAP: ZÁRVA!
De !! Vásárolhat nyitva tartáson kívül is csak jelezze telefonon.(0620-25-25-074) Ennek a különleges szolgáltatásnak a feltétele: Kiválasztott tv, készpénzes fizetés, nem a KEDVEZMÉNYES ár, hanem az alatta feltüntetett NORMÁL ár kerül számlázásra!

- Előre utalással (előtte mindig egyeztessen telefonon!!)

AZ ÁRVÁLTOZÁS JOGÁT FENT TARTJUK!
Áraink a 27% áfát tartalmazzák!

jótállás

Hibás teljesítés
Az új Polgári Törvénykönyv (Ptk.) 6:157. §-ának hibás teljesítésre vonatkozó főszabálya szerint a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. Fontos szabály, hogy fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely vonatkozó törvényi fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.

Az új Ptk. is ismeri a hibás teljesítési vélelem fogalmát, ami azt jelenti, hogy fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy hat hónapon belül felismert hiba esetén a bizonyítás terhe a vállalkozást terheli.

Kellékszavatosság:
A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (a termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért(pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).

Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában (pontosabban hiba-okban) szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben. (A rosszhiszeműség a vevő esetleges kártérítési igényének érvényesítése szempontjából releváns körülmény.)

Mintatájékoztató:
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az üzemeltető hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatosság igénye alapján?

Ön - választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatosság jogát már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a termék, illetve a szolgáltatást a tvraktar.hu webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság:

Az új Ptk. vezette be a termékszavatosság fogalmát, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki.

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető;
vagy a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

Közlési és igényérvényesítési határidők

A Ptk. szerint a fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén

A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

Mintatájékoztató:

2. Termékszavatosság.

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy kellékszavatossági igényét érvényesítheti.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényét Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy cseréjét kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön a termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül a termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét agyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

A jótállás - hétköznapi és közismert nevén „garancia” - azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén

a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.

A jótállásnak két fajtája van:
a jogszabályon alapuló, ún. kötelező jótállás, és
a felek megállapodásán alapuló, ún. szerződéses jótállás.

Utóbbi esetben nem egy jogszabály kötelezi bizonyos termékek eladása esetén az eladó felet jótállás vállalására, hanem erre önként - jól felfogott piaci érdekből - kerül sor.

Jótállási jogosultság tulajdonosváltozás esetén

Az új Ptk. szerint a jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel szemben.

A jótállási igény érvényesítése

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető.

Kötelező jótállás esetén ez egy év, szerződéses jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határidő az irányadó.

Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Mintatájékoztató:

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webáruházat üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles, amennyiben a felhasználó fogyasztónak minősül.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilleti.

Az eladó nem tartozik jótállással a jótállási időn túl a természetes elhasználódásból származó károkért.

Az eladó nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a szakszerűtlen behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, akkor az eladó köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza és az nem a rendeltetés szerű használatól eltérő használat miatt hibásodott meg.

adat kezelés

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az Ön személyes adatait, melyet rendeléskor a weboldalunkon megad, rögzítjük, és tároljuk. Ezeket az adatokat bizalmasan, más számára nem hozzáférhetően kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk ki. De rendelésével hozzájárul ahhoz, hogy adatait saját marketing célra használjuk fel, és időnként ajánlatokat és hírleveleket küldjünk a rendeléskor megadott email címére!

A www.arukereso.hu (Online Comparison Shopping Kft. (előző nevén: Naspers OCS Hungary Kft.) 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat a Online Comparison Shopping Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

Illetve a Futárszolgálat részére a rendelésnél megadott adatai közül a következőket adjuk át. (Postázási név és cím, Átvevő neve vagy számlázási név. Megrendelő telefonszáma és email címe).
Társasági forma:
Korlátolt Felelősségű Társaság
A társaság neve:
TRANS-O-FLEX Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
A társaság rövidített neve: TRANS-O-FLEX Hungary Kft.
Székhely:
1239 Budapest, Európa út 12.
Cégjegyzékszám: 01-09-980899
Adószám: 13947109-2-43
Közösségi adószám: HU13947109
Bejegyezve: 2007/01/22

Önt az adatkezelés során az alábbi jogok illetik meg, melyek biztosítják arról, hogy adatait a legnagyobb gondossággal kezeljük.

-Tájékoztatáshoz való jog

-Helyesbítéshez való jog

-Törléshez való jog Jogérvényesítési eljárást kezdeményezésnek lehetőségei:

-A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) Ide fordulhatnak ha felmerül a jogellenes adatkezelés gyanúja.

A NAIH elérhetőségei: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C Telefonszám: 06 1 391 1400 E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

-Bírósághoz fordulás joga Adatvédelmi jogsértés esetén bírósághoz is fordulhatnak. Az eljárás a lakóhely szerinti törvényszéken is megindítható. Adatvédelmi jogsértéssel kapcsolatos ügyekben a Bíróság soron kívül jár el.

elállási, felmondási jog

A vállalkozás a szerződés megkötését megelőzően, világosan és közérthető módon köteles a fogyasztót tájékoztatni az elállási vagy felmondási jogával kapcsolatban, melynek szabályait a Korm. rendelet 20-29. § rendelkezései állapítják meg. Az elállási vagy felmondási jog a fogyasztó oldalán fennálló információhiányt hivatott kompenzálni. Internetes vásárlás során ugyanis a fogyasztó a terméket illetően számottevően kevesebb információhoz jut – például amiatt, hogy a termék állagát, méreteit, esztétikai minőségét nem tudja megvizsgálni –, mint ha a szerződést személyesen, a vállalkozás üzletében kötné meg.

A vásárló a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül, díjmentesen elállhat. Nem gyakorolhatja a vásárló az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (pl.: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítástechnikai szoftver) esetében, ha a csomagolást a vásárló felbontotta.

A vásárló az elállási/felmondási jogát gyakorolhatja, a lenti elállási nyilatkozat-minta kitöltése útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával írásban (e-mailben vagy postai úton). Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a terméket. Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett teljes összeget. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többlet költséget a vállalkozás nem kötelező megtéríteni.

A vásárló vásárlástól való elállása esetén viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, kivéve ha a vállalkozás vállalta e költségek viselését. A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver esetében].

Fontos tudni ugyanakkor, hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé!!

A vásárló a terméket az eladó 1039. Budapest, Petőfi utca 2. szám alatt található Üzletbe köteles visszajuttatni.

Az elállási és felmondási jog hiányáról szóló előzetes tájékoztatás

Az elállási és felmondási jog nem illeti meg minden esetben a fogyasztót, mivel a Korm. rendelet 29. §-a - a felek eltérő megállapodása hiányában egyes termékek vonatkozásában - kizárja e jog gyakorlását az alábbi szolgáltatások és termékek vonatkozásában:

a) A felmondási jog hiánya a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében

A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti [Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés a) pont].
b) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható ingadozásától függ [Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés b) pont].

E kivételszabály kizárólag az árutőzsdén forgalmazott termékekre (gabona, nemesfém, fűtőolaj, tüzelőolaj, motorolaj) vonatkozik.
c) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak [Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pont].

E kivételszabály körébe a fogyasztó személyéhez kötött, illetve a fogyasztó egyedi utasításai (az általa megadott jellemzők, szín, méret, alapanyag, díszítés stb.) alapján egyediesített módon vagy kifejezett kérésére előállított termékek tartoznak. Ezekben az esetekben az elállási jog gyakorlásának biztosítása esetén gazdaságilag értéktelenné válna a dolog, hiszen már nem lehetne – a kizárólag a megrendelő számára értékkel bíró, a megrendelő kívánságára előállított, személyéhez kötött, egyedi jellegű terméket – más vevő számára értékesíteni.

Ebbe a körbe sorolható például az olyan webáruház, amely

ajándéktárgyakat, pólókat, bögréket a megrendelő egyedi kívánsága, az általa biztosított fotók és az általa kért szöveg alapján készít el;
a fogyasztó által készített digitális fényképek előhívását végzi;
egyedi számítógépes szoftvereket tervez.

Nem tartozik ezen kivételszabály alá, ha

a fogyasztó például egy ruhanemű megrendelésénél a saját egyedi méretadatait adja meg;
a fogyasztó egy előre gyártott bútor megvételénél meghatározott szín és méretbeli adatokat közöl;
a fogyasztó kérése alapján állítják össze a számítógépet vagy notebookot (egyedi konfiguráció), hiszen a notebook előre gyártott alkatrészekből áll, és arányosan csekély költségráfordítással az alkatrészek állagának sérelme nélkül, működőképességük megőrzésével újból szétszedhető, később újra összerakható, és egy másik vevőnek értékesíthető.

d) Az elállási vagy felmondási jog hiánya romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében [Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés d) pont].

A gyorsan romlandó termékek körébe tartoznak például a nem tartós élelmiszerek, a vágott virág és az élő növény.
e) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza [Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés e) pont].

Természeténél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okokból) nem szolgáltatható vissza például

a fogkefe, a piercing, a fehérnemű, az ágymatrac;
a szexuális segédeszköz; a higiéniai termékek (például: krémek, golyósdezodor, smink, púder);
az étrend-kiegészítők, kozmetikumok, krémek, masszázsolajak, parfümök;
feldolgozott állateledel;
kontaktlencse.

Ezek visszavétele a kereskedőtől nem várható el, ha a fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

Amennyiben a fogyasztó még nem kezdte meg ezen, a kivételszabály alá tartozó termékek használatát, elfogyasztását, tehát a terméket közvetlenül védő csomagolást még nem bontotta fel, elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja.
f) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel [Korm. rendelet § (1) bekezdés f) pont].

Ilyen termék lehet például az üzemanyag.
g) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor [Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés g) pont].

Ez a pont érvényes például a spekulatív célú szerződések megkötését követően hosszú idő elteltével szállított borokra, ahol az érték a piac ingadozásainak a függvénye.
h) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából [Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés h) pont].
i) Az elállási vagy felmondási jog hiánya lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta [Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés i) pont].

Hang- és képfelvételek (CD, DVD), valamint a számítógépes szoftverek kapcsán a Korm. rendelet azt fogalmazza meg, hogy a fogyasztó akkor nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a csomagolást már felbontotta (felbontatlan csomagolás esetén természetesen az átvételtől számított 14 napon belül gyakorolható az elállási jog). A csomagolás felbontása esetén ugyanis lehetővé válik a fogyasztó számára a szerzői jogi védelem alá eső termék használata, valamint többszörözése is, amely sértené a szerzői jog jogosultjának érdekeit.
j) Az elállási vagy felmondási jog hiánya hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében [Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés j) pont].

Az előfizetéses szerződések tekintetében ugyanakkor az általános szabályok szerint gyakorolható a – jövőre nézve hatályos – felmondási jog.
k) Az elállási vagy felmondási jog hiánya nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében [Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés k) pont].
l) Az elállási vagy felmondási jog hiánya lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki [Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés l) pont].
m) A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási/felmondási jogát [Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés m) pont].

Ilyen például az internetes felületről megvásárolható (letölthető) játék, zene, háttérkép, stb.

Nem illeti meg továbbá az elállási jog:
- Ha nem magánszemélyként, hanem cégként vásárolt!
- Ha a termék az ügyfélnél megsérült
- Bolti vásárlás esetén, Ön vagy egy Ön által megbízott személy!(Ebben az esetben ott volt a készülék kibontásánál, kipróbálásánál és el tudja dönteni, hogy megfelelő vagy sem!)

Figyelem! A 14 napos elállási jog nem 14 nap ingyen használatot jelent, hanem azt, hogy miután megkapta legyen ideje (14 napja) kibontani a terméket és meggyőződni arról, hogy azt kapta amit rendelt, megfelel e az igényeinek.

Amennyiben a vállalkozás az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő a Korm. rendelet szerint 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap [Korm. rendelet 21. § (1) bekezdése].

Bővebben:
http://magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/elallasi-jog.html


Elállási nyilatkozat letöltése

Elvesztett számla illetve garancia levél pótlása!

Az elvesztett számlát tudjuk pótolni, a harmad vagy másod példány hiteles másolatával, melynek számla pótlási díja: Bruttó 5.000.-Ft (Csak akkor tudjuk pótolni ha meg van a vásárlás pontos dátuma, vevő neve. A pótlási díj fedezi azt a humán erőforrást melyet a vállalkozás veszít a napi munka menetből.)
Az elvesztett garancia levelet nem áll módunkba pótolni!